Cele mai întâlnite superstiții ale jucătorilor de cazino

Autorul articolului: Astrosens Team |
Data actualizării: | Data publicării:
| Categorie: Actualitate

Dorința de a ține ghinionul la distanță îi determină pe unii jucători să ia decizii inedite.

Superstițiile fac parte din viețile oamenilor încă din cele mai vechi timpuri. Așadar, nu este de mirare că mulți jucători de cazino au superstiții. Dorința de a ține ghinionul la distanță îi determină pe unii jucători să ia decizii inedite.

Poate că unii jucători își verifică horoscopul înainte de a începe o sesiune, pentru a afla dacă este ziua lor norocoasă. Însă cei mai mulți apelează la alte superstiții, pe care ți le vom prezenta în acest articol.

Culoarea roșie aduce noroc

Aceasta este, probabil, cea mai cunoscută superstiție legată de jucătorii de cazino. Din generație în generație s-a transmis ideea că roșul atrage norocul. Tocmai din acest motiv, mulți jucători poartă un obiect vestimentar de culoare roșie atunci când joacă la cazino. 

Această superstiție are legătură cu cultura chineză, unde roșul este văzut ca un simbol al prosperității și norocului. Însă, această superstiție a părăsit sfera jocurilor de cazino și este prezentă și în viața de zi cu zi. Știm prea bine că se spune că este bine ca de Revelion să porți lenjerie intimă de culoare roșie pentru a avea noroc în noul an.

 

Youtube video image

Evitarea numărului 13

Pe tema numerelor norocoase și ghinioniste au fost realizate mai multe studii în ultimele decenii. Cei mai mulți oameni consideră că 7 este un număr norocos, în timp ce, la polul opus, se află numărul 13. Cumva, cei mai mulți oameni cred că 13 este un număr ghinionist. Iar cei care joacă ruletă evită să parieze pe numărul 13, considerând că nu le aduce noroc. În realitate, rezultatele sunt stabilite pur aleatoriu, astfel încât numărul 13 poate ieși la fel de bine ca și numărul 27. Însă cei care țin la superstiții îl vor evita în continuare.

Astfel, dacă ești superstițios, dar totuși vrei să joci la cazino pe data de 13 (indiferent de lună), poate ar fi mai bine să alegi un bonus fără depunere online, pentru a evita orice riscuri de a pierde bani din „buzunarul” tău într-o zi pe care o consideri potențial ghinionistă.

Obiectul norocos

O altă superstiție des întâlnită la mulți jucători este legată de un obiect norocos. Aceștia țin aproape un obiect despre care consideră că le aduce noroc. Unii au un lanț, alții un obiect de pluș și așa mai departe. Superstiția este întâlnită atât la jucătorii din cazinourile terestre, cât și în cele online. Ba chiar unii au haine norocoase și se îmbracă mereu la fel ca atunci când au câștigat o sumă considerabilă. În ceea ce privește ochelarii de soare, la mesele de poker vei vedea destui oameni care îi poartă. Totuși, nu este neapărat o superstiție, ci mai degrabă o încercare de a-și ascunde emoțiile și de a nu fi citiți de adversari.

Evitarea unui loc la masă

Sunt unii jucători care consideră că anumite locuri la masă sunt norocoase, în timp ce altele nu sunt la fel de norocoase. În realitate, poziția la masă contează doar atunci când joci poker. În rest, nu este atât de importantă. Dacă alegi să joci blackjack sau ruletă, vei avea aceleași șanse de câștig, indiferent de locul pe care te așezi.

 

Muzica norocoasă

O superstiție întâlnită adesea este legată și de muzică. În cazinouri, unii jucători ascultă muzică la căști. Dacă dorești să faci acest lucru, asigură-te că poți încă auzi ce se întâmplă în jur, deoarece dealerul va discuta cu tine din când în când. Această superstiție este prezentă și în mediul online. Unii jucători consideră că anumite melodii le aduc noroc. Desigur, muzica pe care o asculți poate avea un efect asupra ta, în sensul că te poate relaxa. Însă, de aici până la noroc este cale lungă.

Jocurile de noroc cu mize reale se adresează în exclusivitate persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani. Fii responsabil!

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News

Articole similare
Cele mai noi articole
Trend - Top citite
Get it on Google Play


DC Media Group Audience

Asociatia Astrologilor


pixel